GTD Oppstartspakke: Workshop med Todoist

Dag 2 av vår GTD Oppstartspakke er en workshop med et svært praktisk og konkret innhold. Du får satt opp ditt eget system gjennom å kombinere det kraftfulle listeverktøyet Todoist med din eksisterende kalender og epost. Alt som gjennomgås bygger på det du lærte på dag 1 om selve metodikken i Getting Things Done. Målet er at du ved slutten av dagen skal være fullt ut i stand til å bruke ditt nye GTD-system i møte med din hverdag både på jobb og hjemme.

 

 

Vi leder deg gjennom et praktisk oppsett av Todoist, en oppgaveapp som automatisk synkroniserer oppgavene dine mellom Android, iPhone, web, PC og Mac. Hit vil du overføre listene du bygde på dag 1 og fylle dem med Prosjekter, Engang/kanskje, Venter-på og Neste handlinger. Du lærer også hvordan dette kan kombineres med din eksisterende kalender og epost, uansett hvor du har disse.

tomme-hodet

Full kontroll på epost og kalender

Gjennom coaching basert på konkrete eksempler, lærer du hvordan du kan oppnå full kontroll over din egen kalender og epost. For å bruke din kalender optimalt, er det viktig at du kun legger inn de aktivitetene som er knyttet til et bestemt tidspunkt eller en bestemt dato. Listene dine i Todoist kan hjelpe deg å holde styr på alt annet. Med en oversiktlig kalender kan du disponere tiden din enda bedre. Du får gjort det planlagte arbeidet og kan håndtere avbrytelsene som dukker opp i løpet av uka.

For å kunne oppnå bedre kontroll over eposten din, hjelper vi deg å skille ting du skal gjøre noe med, fra alt som du bare kan arkivere eller kaste. Uansett status på din egen innboks, i løpet av denne dagen vil du ha kommet langt i å oppnå Inbox Zero.

Se oversikt over innholdet i GTD Oppstartspakke.

Tom innboks, også kalt Inbox Zero

Tom innboks, også kalt Inbox Zero

 

Todoist (web) med det anbefalte GTD-oppsettet


Les vår personvernerklæring og hvordan vi bruker informasjonskapsler/cookies